  • 11. Data: 2002-11-19 11:14:52
    Temat: Re: spóźnienie ZUS - jak płacić "karę"
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Karol Kaktolski" <k...@i...pl> wrote in message
    news:ar3e6t$jm3$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    > dzisiaj 15-ty a zapomniałem puścić przelewy do ZUS-u. Mam pytanko - wg
    > jakiej stopy liczyć odsetki za zwłokę (przykład: składka 100 zł, zamiast
    > 15-go przelew pójdzie 18-go, ile wyliczyć odsetek?)

    Wg mnie zero...

    > i czy można to puścić na
    > jednym przelewie z kwotą podstawową?
    jak uczyl Orka (Orko gdzie jestes ?) odsetki dla ZUS oblicza sie i jesli
    nieprzekrocza kwty takiej jak dla naleznosci podatkowych nie sa nalezne...

    Boguslaw

  • 12. Data: 2002-11-21 21:17:24
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak"
    <a...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    ZUS-u. Mam pytanko - wg
    (przykład: składka 100 zł, zamiast
    odsetek?)

    > Wg mnie zero...

    Hmm ...ciekawe ....

    > jak uczyl Orka (Orko gdzie jestes ?)

    Pewnie orze :)))

    > odsetki dla ZUS oblicza sie i jesli
    > nieprzekrocza kwoty takiej jak dla naleznosci
    podatkowych nie sa nalezne...

    A konkretnie to ile to wynosi, jakie pEURłapy,
    granice :) ?

    Pozdr.
    Sark

  • 13. Data: 2002-11-22 13:44:10
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Boguslaw Szostak"
> [...]

    Eee tam...
    Brak tu Orki..

    > podatkowych nie sa nalezne...
    >
    > A konkretnie to ile to wynosi, jakie p?łapy,
    > granice :) ?

    Pare zlotych, nie pamietam a nie mam juz czasu patrzyc do odrynacji
    (2,70 ?)

    www.sejm.gov.pl/prawo

    Boguslaw

  • 14. Data: 2002-11-22 17:47:20
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > Eee tam...
    > Brak tu Orki..

    Pamiętam ze kiedyś sam(a) tak odpowiedziała :)

    Sark

  • 15. Data: 2002-11-22 19:10:55
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Orko, wróć !

  • 16. Data: 2002-11-23 10:53:50
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Nov 2002, Boguslaw Szostak wrote:
    [...]
    >+ > > Wg mnie zero...
    >+ >
    >+ > Hmm ...ciekawe ....
    [...]
    >+ > > jak uczyl Orka (Orko gdzie jestes ?)

    Przyznam że nie pamietam żeby Orka coś takiego pisała: może
    jakiś link ? ;)

    >+ Brak tu Orki..

    Oczywiście :(

    >+ > > odsetki dla ZUS oblicza sie i jesli
    >+ > > nieprzekrocza kwoty takiej jak dla naleznosci
    >+ > > podatkowych nie sa nalezne...

    Właśnie - gdzie tak napisali ?
    Bo że o podatkach w Ordynacji to wiemy. Ale ZUS ?

> [...]
    >+ > granice :) ?
    >+
    >+ Pare zlotych, nie pamietam a nie mam juz czasu patrzyc do odrynacji

    Myślałem że 2 zł, ale może upgrejtowali :)

    Pozdrowienia, Gotfryd