  • 1. Data: 2002-11-15 16:49:29
    Temat: środek trwały kiedy zwiększenie wartości?
    Od: "br0nek" <b...@p...onet.pl>

    Prowadzę hotel. Budynek jest wpisany do
    ewidencji środków trawałych. Z amortyzacją 2,5 procent
    chcę kupić okno czy mogę normalnie rozliczyć fakturę z zakupu okna czy też
    zakup okna zwiększy mi wartość środka trwałego?
    Proszę o pomoc

  • 2. Data: 2002-11-15 17:17:11
    Temat: Re: środek trwały kiedy zwiększenie wartości?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "br0nek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chcę kupić okno czy mogę normalnie rozliczyć fakturę z zakupu okna czy też
    > zakup okna zwiększy mi wartość środka trwałego?
    ------------------------
    Wymieniasz okno na inne czy wstawiasz jako nowe ?
    Jolka

  • 3. Data: 2002-11-15 19:28:07
    Od: "br0nek" <b...@p...onet.pl>

    kupuje nowe i wstawiam na miejsce starego

  • 4. Data: 2002-11-15 21:56:11
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Nov 2002, br0nek wrote:

    >+ kupuje nowe i wstawiam na miejsce starego

    0. wKF: pisz *pod* cytatami, ułatwia komentowanie !
    1. A za ile to okno ? (myśle o 3500zł)
    2. Jak nie da się udowodnić że dzięki temu ŚT "nabył nowych
    właściwości" (ulepszenie), tj. jest to okno o podobnej
    funkcjonalności co poprzednie - to IMHO mógłby być
    koszt "z okazji awarii i wymiany".

    Pozdrowienia, Gotfryd