    From: agryppa <j...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: sprawa cła na procesory CPU
    Date: Wed, 3 Mar 2010 14:38:17 +0100

    "Bogdan" <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Celnicy nie zapukają tylko poproszą do siebie w celu dokonania
    > odprawy. W jej wyniku oblicza należności celne w tym VAT, poproszą o
    > uiszczenie. po zapłaceniu wydadzą paczkę i kwity celne.
    >
    > Bogdan

    OK, zrobiłem konieczny wywiad i wiem troszkę więcej. Jest tak jak
    mówisz. Pojawil się jednak kolejny temat. Urzędnik Służby Celnej w
    rozmowie telefonicznej powiedział, że gdy zamówię te mikroprocesory i
    zostaną one odprawione w UC to jeszcze oni będa sprawdzać, czy chińczyk
    ma prawa do handlowania takim produktem od AMD, oraz czy mnie wolno
    sprzedawać te procesory. W tym momencie to już wymiękam...
    Oczywiście Urząd Celny nie udzieli mi informacji jak zdobyć takie
    pozwolenie od AMD.

    Czy wiecie coś na ten temat?

    Dziekuję
    Agryppa