    From: Maseł <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: sprzedaż samochodu
    Date: Sun, 20 Feb 2005 08:15:41 +0100

    Maddy wrote:
    > Zwolniony.

    szczerze mowiac nie wiem a do segregatora z FV mam teraz dosc daleko...

    > Jeżeli kupiłeś uzywany samochód osobowy to firma nie mogla
    > odliczyć sobie VAT przy jego zakupie a więc sprzedaż była zwolniona z
    > VAT ;-)

    Historia ciut dluzsza, bo sam. byl najpierw osobowy, pozniej byl
    ciezarowka i ja kupilem wlasnie ciezarowke, ale po kilku minutach juz
    mialem osobowke. Wazne jest to, ze zaplacilem kwote brutto wpisana na FV
    a ze byla taka sama jak netto (+ jakas podstawa niedoliczenia tego
    VATu) to juz problem firmy sprzedajacej :-) Mysle, ze najwazniejsze dla
    autora watku jest teraz to, ze trzeba pogooglac i dowiedziec sie, czy
    moj spredajacy zrobil dobrze (wtedy powtorzyc jego manewr jak sie da),
    czy tez zle (i doniesc do wlasciwego US na niego, ale ja danych raczej
    chetnie nie udostepnie :)

    Pozdro

    Maseł