    From: Maddy <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: stawka podatku vat
    Date: Tue, 30 Jul 2002 13:50:41 +0200

    Użytkownik FyFTi napisał:
    > Szanowni grupowicze,
    > chciałbym uzyskać informację na temat stawki podatku VAT
    > na usługi klasyfikowane:
    > PKD: 6420C (Teletransmisja danych i Teleinformatyka)
    > PKWiU: 64.20.16-0000
    > Składałem już pismo do US, ale zostało one ODRZUCONE!!
    > Nawet nie potrafię stwierdzić z jakiego powodu.
    A nakleiłes stosowne znaczki skarbowe?
    A przedstawiłes własne zdanie na temat?
    Bez tego ani rusz.
    US nie daje odpowiedzi, tylko ewentualnie powie Ci czy dobrze myślisz
    czy nie. Bo za nasze podatki im sie więcej nie chce.

    Swoja drog, kiedyś znajomemu urząd skarbowy odpowiedział w tonie
    "teraz nie wiemy, ale jak przyjdziemy na kontrolę to sie sprawa wyjaśni".
    A to Polska właśnie...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk