  • 1. Data: 2007-03-07 10:13:14
    Temat: staż a u mowa o dzieło
    Od: Monika <r...@N...adrem.pl>

    Kilka dni temu zaczęłam staż, a przed momentem dostałam decyzję o przyjęciu
    do pracy jako ankieter CAPI w Pentorze.
    Ankieter to posada na umowę o dzieło.

    Czy można w swietle prawa połączyć te dwie posady?

    Obiło mi się o uszy, że wszelkie umowy kolidują ze stażem?
    Czy to prawda?

    Proszę o szybką odpowiedz.

    Monika

  • 2. Data: 2007-03-07 10:31:23
    Temat: Re: staż a u mowa o dzieło
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Monika" <r...@N...adrem.pl> napisał w wiadomości

    > Obiło mi się o uszy, że wszelkie umowy kolidują ze stażem?

    Jesli ten staż to staż z Urzedu Pracy, to jest on dostepny tylko dla osob
    bezrobotnych, ktore takimi osobami pozostaja przez caly okres stazu (dostaja
    bowiem nie wynagrodzenie, a stypendium). A zatem, jakikolwiek inny dochod
    pozbawi Cie statusu osoby bezrobotnej i bedziesz musiala przerwac staz.
    Musisz sie wiec zdecydowac - albo staz, albo ankieter.

    Pozdrawiam
    SDD