  • 1. Data: 2006-02-27 19:59:35
    Temat: strata na kursie walut
    Od: "Tomasz" <t...@N...wp.pl>

    Witam,
    Mam pytanie gdzie w PKPiR zaksięgować (w której kolumnie) stratę na kursie
    waluty.
    Zysk księgujemy w kolumnie 8 "Pozostałe przychody" a stratę w 14 "Pozostałe
    wydatki"?

    Dzięki za odpowiedź
    Pozdrawiam
    Tom

  • 2. Data: 2006-02-27 20:09:06
    Temat: Re: strata na kursie walut
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tomasz wrote:
    > Mam pytanie gdzie w PKPiR zaksięgować (w której kolumnie) stratę na
    > kursie waluty.
    > Zysk księgujemy w kolumnie 8 "Pozostałe przychody" a stratę w 14
    > "Pozostałe wydatki"?

    Co rozumiesz pod pojęciem strata na kursie?

    Jeśli to różnice kursowe, to zależy ze zmiany czego
    (przychodów, zakupu towarów czy pozostałych wydatków) wynikają,
    będą w odpowiedniej kolumnie.