  • 1. Data: 2006-02-27 19:57:11
    Temat: czy jest jakies minimum odliczen na remont domu?
    Od: "irena" <i...@p...onet.pl>

    W 2005 wydalam niewiele ponad 250 zl. na remont domu, czy nie moge odliczyc
    19 % z tej kwoty, bo jest to za malo?
    Jesli ktos moze mi odpowiedziec, to bardzo prosze.

  • 2. Data: 2006-02-27 20:04:56
    Od: "Andrew" <a...@n...spam.poczta.onet.pl>

    irena wrote:
    > W 2005 wydalam niewiele ponad 250 zl. na remont domu, czy nie moge
    > odliczyc 19 % z tej kwoty, bo jest to za malo?
    > Jesli ktos moze mi odpowiedziec, to bardzo prosze.

    Jesli suma wydatków w latach 2003-2005 przekroczyła 567 zł. to mozesz
    odliczyć, natomiast jesli w tych trzech latach było to łącznie tylko te 250
    zł to nie
    Andrew

  • 3. Data: 2006-02-27 20:26:21
    Od: "irena" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrew" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zł to nie
    > Andrew
    >
    > w poprzednich 2 latach mialam wiecej wydatkow i ich odliczylam, a w tym
    roku czyli 2005 mam tylko 256 zl wydane ( 19% to 50,48 zl) i program mi nie
    chce tego uwzglednic.

  • 4. Data: 2006-02-28 06:44:01
    Od: Andrew <a...@p...onet.pl>

    irena napisał(a):
> [...]
    >
    > 250

    > roku czyli 2005 mam tylko 256 zl wydane ( 19% to 50,48 zl) i program mi nie

    Jak w pierwszej kolejności wypełnisz pozycje 49 i 50 formularza pit-d a
    następnie 51 i 52 to się program burzyc nie powinien.
    Andrew