  • 1. Data: 2003-06-10 16:25:37
    Temat: Re: strona WWW - lepiej na rach. czy UoDz?
    Od: n...@s...strefa.pl (Newsmail)

    > gdybym chcial wykonac dla firmy strone WWW, jak mi sie bardziej oplaca -
    > zrobic ja na umowe o dzielo z 50% KUP czy na DG na rachunek (nie VATman)?
    >
    > jesli na rach. DG, to co moge wpisac jako KUP?

    Na kup pewnie wpiszesz nie za wiele - nic mi nie przychodzi do glowy - no chyba ze
    komputer i oprogramowanie :) - no ale w koncu moze byc rowniez np telefon komórkowy
    zarejestrowany na dzialalnosc itp. Musisz przekalkulowac co sie bedzie bardziej
    oplacac. Jesli zamierzasz zainwestowac, to wystawiajac rachunek z DG stwarzasz
    mozliwosc wykorzystania calej kasy za strone do inwestycji. Jesli wystawisz osobisty
    rachunek do UoD polowy zarobionej kasy nie uchronisz przed fiskusem (no chyba ze ulga
    jakas).