  • 1. Data: 2005-04-25 17:48:59
    Temat: student a PITy
    Od: |Pio| <p...@n...nodomain>

    no wlasnie...
    2gi maja sie zbliza wielkimi krokami a ja mam problem...
    a ja nadal nie wiem czy powinienem skladac zeznanie - a poniewaz wlasnie
    dostalem kopie zlozonego przez firme PIT8B, kwota przychodu 2750zl,
    koszt uzyskania przychodow 550zl. Przychod nie przekracza kwoty wolnej
    od podatku, ale sam juz nie wiem... poza tym teoretycznie moge otrzymac
    zwrot podatku...
    pomocy...

  • 2. Data: 2005-04-25 17:57:47
    Temat: Re: student a PITy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

> [...]
    > koszt uzyskania przychodow 550zl. Przychod nie przekracza kwoty wolnej
    > od podatku, ale sam juz nie wiem... poza tym teoretycznie moge otrzymac

    składać.
    2750 jest zdecydowanie > 0.

  • 3. Data: 2005-04-25 18:40:39
    Od: |Pio| <p...@n...nodomain>