    From: "Natalia" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: szkolenie psów - jaka forma podatku ?
    Date: Tue, 16 Sep 2003 21:44:59 +0200

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bk6ho9$h0g$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Do wyboru odpowiedniej formy opodatkowania jest konieczna analiza
    > przedsiewziecia. Zasadnicza sa trzy formy opodatkowania, kazda ma zalety i
    > wady. Zastanow sie jakie planujesz przychody, jakie bedziesz ponosic
    koszty,
    > jak dobrze znasz przepisy podatkowe, ile masz czasu na ksiegowanie wlasnej
    > firmy, moze warto sie zastanowic nad jakas konsyltacja podatkowa, ....
    Pytan
    > jest cala masa a te sa podstawowe.

    Chodzi mi raczej o to, czy przy takiej działalności możliwa jest karta lub
    ryczałt, bo że by mi się opłacało, to raczej pewne (prawie brak kosztów czy
    bardzo niewielkie). Księgowanie na kpir wolałabym zlecić, ale ryczałt czy
    kartę może prowadziłabym sama, jeszcze nie zdecydowane.

    Natalia
    Natalia