1. Data: 2003-09-15 13:26:31
Temat:szkolenie psów - jaka forma podatku ?
Od:"Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka według Was jest właściwa (i korzystna) forma opodatkowania takiej
działalności - ryczałt ? karta ?
Studiuję te akty prawne, ale jakoś nie mogę znaleźć odpowiedzi.

Natalia

2. Data: 2003-09-16 08:21:16
Temat:Re: szkolenie psów - jaka forma podatku ?
Od:"Adamski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka według Was jest właściwa (i korzystna) forma opodatkowania takiej
> działalności - ryczałt ? karta ?
> Studiuję te akty prawne, ale jakoś nie mogę znaleźć odpowiedzi.

Do wyboru odpowiedniej formy opodatkowania jest konieczna analiza
przedsiewziecia. Zasadnicza sa trzy formy opodatkowania, kazda ma zalety i
wady. Zastanow sie jakie planujesz przychody, jakie bedziesz ponosic koszty,
jak dobrze znasz przepisy podatkowe, ile masz czasu na ksiegowanie wlasnej
firmy, moze warto sie zastanowic nad jakas konsyltacja podatkowa, .... Pytan
jest cala masa a te sa podstawowe.

Adam

3. Data: 2003-09-16 19:44:59
Od:"Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jak dobrze znasz przepisy podatkowe, ile masz czasu na ksiegowanie wlasnej
> firmy, moze warto sie zastanowic nad jakas konsyltacja podatkowa, ....

Chodzi mi raczej o to, czy przy takiej działalności możliwa jest karta lub
ryczałt, bo że by mi się opłacało, to raczej pewne (prawie brak kosztów czy
bardzo niewielkie). Księgowanie na kpir wolałabym zlecić, ale ryczałt czy
kartę może prowadziłabym sama, jeszcze nie zdecydowane.

Natalia
Natalia