    From: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: szukam dobrej i taniej komputerowej KPiR
    Date: Tue, 6 Aug 2002 07:38:41 +0200

    Użytkownik "Jacek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:aimtuv$94l$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:aimgjd$rjd$1@sunsite.icm.edu.pl

    Jesli sie nie myle to ta historia mogla sie zdarzyc na przelomie 1999 i
    2000 ale wlasnie z wersja "biznesmen" ktorej na poczatku nie polecalem. To
    byl niewypal. To byla wersja typowa dla windows gdzie oprocz trzymania
    obydwy rak na klawiaturze trzeba bylo co pewien czas siegac po myszke. Zbyt
    wielki i zbyt monotonny wysilek fizyczny jak dla niektorych ksiegowych :)))
    Z wersja chodzaca zarowno pod DOS jak i pod Windows nie mialem
    nigdy problemow, chyba ze.... niektore wersje windows potrzebowaly tzw. path
    aby program mogl dzialac, ale to byl problem windowsow a nie dgsc
    Ani razu sie jeszcze z tym programem nic nie stalo
    WT