    From: "motokomis.pl" <a...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ta grupa to dno kompletne.
    Date: Fri, 16 Jan 2004 16:20:22 +0100

    Użytkownik "Mieczyslaw" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:18kih7uajmzw.w8f0la4g3hbm.dlg@40tude.net...

    > Oczekiwać możesz, ale *nikt* nie ma *obowiązku* udzielić ci fachowej
    > porady. Każdy może dać odpowieź w/g swojej (nie)wiedzy (niepotrzebne
    > kreślić). Każdy ma też prawo wypowiedzieć swoje zdanie - takie są zasady
    > grup dyskusyjnych ( jak sama nazwa wskazuje).
    > Jak ci te zasdy nie pasują - to nie korzystaj.

    Wiem jakie sa zasady grup dyskusyjnych. Nikt nie ma obowiązku odpowidać. Ale
    jeśli nikt by nie odpowiadał na pytania to po co je zamieszczać i po co ta
    grupa dyskusyjna. Zadałem pytania w celu upewnienia się co do kilku tematów.
    I co ? Nikt za szanownych znawców tematu nie zauważył podstawowego
    problemu - kolejności urzędów. Nie oczekiwałem wypowiedzi w stylu zrób
    Ale oczekiwałem pomocy która bedzie większa niz stwierdzenie nie likwiduj,
    zawieś. Wszyscy wiecie jak wygląda załatwianie spraw w polskich urzędach.
    Chciałem po prostu uniknąć gróbych pomyłek. Jednak widać nie powinienem aż
    tyle oczekiwać. Wszystkich urażonych przepraszam. W zasadzie mój tekst o
    dnie na grupie miał na celu sprawdzenie czy ktoś w ogóle czyta te pytania.
    w wyniku dowiedziałem się ze czytacie i nawet bardzo chetnie odpowiadacie,
    tylko że nie na temat.

    Pozdrawiam