  • Data: 2003-04-08 13:02:53
    Temat: Re: tani lub bezpłatny program
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Iktorn" [...]

    > po glebszym zastanowieniu opowiadalbym sie za tym co Pańscy (!)
    > niektorzy dostawcy... np. dlatego, ze mozna na jednej fakturze
    > korzystac z kilku stawek VAT... ale to IMO, a po za tym nie robmy z
    > igly widel... nie przedluza to pisania programu "do wystawiania faktur"
    > ani o sekunde. Problem moze sie pojawic przy pelnej ksiegowosci...

    Problem jest inny...
    kazda faktura ma pod spodem "tabelke podsumowanie"

    netto wg stawki : stawka : Vat wg stawki : Brutto wg stawki..

    jesli wpisuje sobie do rejestru VAT kwoty netto z owej tabelki
    to komputer mnozy przez stawke VAT otrzymuje ow VAT i nie mosze go wpisywac.
    sprawdzam, czy SUMA brutto na ekranie zgadza sie z brutto na fakturze i mam
    podstawe przypuszczac,
    ze nie zrobilem "palcowki"

    Gdy programista mial podobne do panskich przemyslenia musze patrzyc gdzie
    tkwi roznica zaokraglen.
    dlatego wole by zgadzala sie "tabelka" i gdy program pozwala tak ustawic, by
    tabelka sie zgadzala.

    Boguslaw