eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkitani samochod osobowy -3400 pln na firme - jak rozliczyc? › Re: tani samochod osobowy -3400 pln na firme - jak rozliczyc?
  • Data: 2005-07-29 04:57:21
    Temat: Re: tani samochod osobowy -3400 pln na firme - jak rozliczyc?
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <p...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:951cb$42e8e651$540a0420$3538@news.chello.pl...

    > Tak myslalem. Tylko ta stawka - mam dowolnosc czy jedna z nich jest
    > wlasciwa...

    Tak, z tą stawką to trochę z pośpiechu (o ile o to Ci chodziło)
    nie 30% rocznie ale 30 miesięcy !
    :-)

    Dowolność masz całkowitą:
    - 100% jednorazowo w miesiącu oddania do używania lub następnym (bo wartość
    poniżej 3500)
    - 20% rocznie - stawka standardowa
    - 30 miesięcy - gdyż środek transportu jest używany...

    Pozdrawiam
    Łukasz Kaliński