  • 1. Data: 2004-02-01 16:25:37
    Temat: teraz rozliczenie a pozniej wplata?
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    Witam,
    W tym roku (po raz pierwszy :-) bede musial cos doplacic USkarbowemu z racji
    rozliczenia pod.doch. od osob fizycznych.
    Czy moge zeznanie podatkowe zlozyc juz teraz, a wplaty dokonac w ostatecznym
    terminie (koniec kwietnia)?.... po prostu na razie jeszcze nia mam kasy, a
    chcialbym uchronic sie prze czekaniem w kolejkach, ktore na pewno beda pod
    koniec kwietnia.

    -----------------
    Pozdrawiam,
    Wildcat

  • 2. Data: 2004-02-01 16:31:34
    Temat: Re: teraz rozliczenie a pozniej wplata?
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Wildcat" napiał:
> [...]
    > chcialbym uchronic sie prze czekaniem w kolejkach, ktore na pewno beda pod

    Złozyć PIT (zeznanie roczne) możesz jutro, a wpłaty dokonać do 30 kwietnia.
    pozdrawiam
    sia_ka