    From: "Aragorn" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: testament a podatek
    Date: Sun, 12 Feb 2006 18:15:04 +0100

    > Inny problem to stwierdzenie faktyczne czy -nabyłeś prawo do ... czy
    > "ogródek"
    > i czy faktycznie nabyłeś?
    > Jakie masz zaświadczenie od POG i jaki status prawny ma ten ogródek ?
    >
    > Pzdr-Kriss

    Zaswiadczenia jeszcze nie mam ale bedzie niedlugo przygotowane prawo nabylem
    na podstawie testamentu (mam juz postanowienie sadowe)
    mnie caly czas chodzi o to czy bede mogl sprzedac ten ogrodek bez wielkich
    oplat w US
    jak pisalem wyzej za mieszkanie nie zaplace nic bo spelnie warunki okreslone
    w ustawie ale jak ma sie sprawa ogrodka? kwota wolna od podatku to jak
    pisaliscie wczesneij cos ok 9000, ogrodek nie jest tyle wart ale czy ta
    kwoat ma sie do calosci spadku (z mieszkanie) czy tez w tym przypadku tyczy
    sie tylko ogrodka bo w mieszkaniu bede miwszakl ten 5 lat i spelnie inne
    warunki?

    pozdrawiam
    Aragorn