  • Data: 2014-04-29 00:05:08
    Temat: Re: to ja też: rozliczenie roczne
    Od: "Piotr" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości :

    > Jak nie chcesz walczyć o zwrot - teoretycznie przysługuje, ale to będzie
    > co nieco trwało - można złożyć pismo o zaliczenie nadpłaty (bo przecież
    > w momencie niezaliczenia na zaliczkę to JEST nadpłata) na poczet któregoś
    > bieżącego podatku.
    > Wydanie decyzji też trwa, więc wcale nie jest pewne, że np. da się
    > zaliczyć już za maj, niemniej przyjdzie decyzja, to będzie można
    > sobie "zaliczyć".

    Mi się kiedyś też to samo zdarzyło i muszę powiedzieć że byłem w szoku po
    reakcji swojego US.
    Otóż zadzwoniła miła Pani z prośbą abym złożył korektę a oni sobie już sami u
    siebie przeksięgują tą nadpłatę i zwrócą razem z tym co było do zwrotu :)
    Można? ... można. Znaczy się zdarzają się normalni urzędnicy :)

    piotr