  • Data: 2009-05-26 08:54:28
    Temat: Re: towary handlowe, zapis kosztu w ksiedze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 May 2009, wspolna-flaszka.pl wrote:

    > normalne faktury kosztowe w dacie ich wystawienia.

    Czyli NIE prowadzisz "na bieżąco".
    Imputuje to oczywiście obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży
    (przy czym może byc ES VAT), wszystko się zgadza.
    Tylko nie napisałeś wcześniej :)

    > czyli nie wrzucac wtedy do tej kolumny ? tylko do inne koszty (wraz z kosztem
    > przesylki) ?

    A skąd!
    Napisałem o "zasadzie" mając na myśli termin, nie kolumnę!

    > hmm, zadryndam jesczze do US :)

    Polecam archiwa grupy w tym temacie, a jeszcze lepiej zadzwonienie
    do 5 różnych US, bywają ciekawe wyniki :)

    pzdr, Gotfryd