  • Data: 2009-05-28 12:06:11
    Temat: Re: towary handlowe, zapis kosztu w ksiedze
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-05-2009 o 13:37:16 wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl>
    napisał(a):

    > a czeste wyjatki to ? :)

    Może z tymi liczbami przesadziłem,
    ale pierwsze z brzegu - zakup towaru handlowego, zakup (części do) ŚT,
    wrzucenie w koszty ŚT (bez amortyzacji).

    > widze wlasnie ze program tgsoftu probuje myslec za usera i nie pozwala
    > wpisac z inna data niz obecny miesiac.
    > A powiedz mi czy ta korektsa po prostu polega na wydrukowaniu jeszcze raz
    > ksiegi za miesiac (i wywaleniu starej)
    > i ewedntulanie napisanie pisma do US o zwrot nadplaty z powodu wplywu
    > faktury czy cos jesczez trzeba ?

    Ja ponownie drukuję stronę, dopisuję KOREKTA i co skorygowałem,
    ten sposób nie jest unormowany w rozporządzeniu do KPiR,
    ale u mnie działa :)
    Przy czym nie koryguję miesięcy tylko dlatego że faktura dotarła po 20.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek