  • 1. Data: 2007-03-25 17:35:31
    Temat: turystyka - struktura sprzedazy VAT
    Od: Ireneusz Ptak <i...@e...pl>

    Witam,
    Prowadze dzialalnosc turystyczna. Na organizowane wycieczki wystawiam
    faktury VAT - marża. W ewidencji sprzedaży VAT, oprócz marży na 22%,
    ukazuję towary dla bezpośredniej korzysci turysty na - "nie podlega".
    Czy wartosc tych towarow powinienem uwzglednic w sporzadzanej na koniec
    roku strukturze sprzedazy, w zwiazku z prowadzeniem rowniez sprzedazy
    zwolnionej z VAT?

    Dziekuje za pomoc.
    Ireneusz Ptak

  • 2. Data: 2007-03-26 06:36:36
    Temat: Re: turystyka - struktura sprzedazy VAT
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Co ta są "towary dla bezpośredniej korzysci turysty"?

    Albo ja się jeszcze nie obudziłem albo nagle pzrestałem rozumiec język
    polski :)