    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ub. chorobowe, zasiłki, kilka pytan
    Date: Tue, 26 Jun 2007 19:42:43 +0200

    Nikiel ;) napisał(a):
    > Sowiecki Agent nabazgrolił na ekranie:
    >
    > Ja tak to robię. Dodatkowo aby mi się odróżniało to kwotę brutto zasiłku
    > wpisuję na czerwono .

    > Od razu. Zasiłek macierzyński to jest zupełnie co innego, tak jak np.
    > zasiłek opiekuńczy.

    a jakie formalnosci musi dokonac pracodawca przy zasilkach
    -chorobowym, opiekunczym., macierzynskim, siwadczeniu rehabilitacyjnym,
    zasilku rodzinnym
    w dwoch wariantach
    1. gdy zus placi
    2. gdy on wyplaca (kiedy zatrudani > 20 ub )

    ?

    czy
    1. wypelnia zawsze tylko zus z3 (co w przypadku rodzinnego)
    2. wypelnia zus z17, z19 oraz z-7 ?

    P.