    From: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ubezpieczenie AC/OC w koszty ?
    Date: Mon, 28 Jul 2003 07:56:59 +0200

    Użytkownik "Jarek" <f...@2...pl> napisał
    > Auto jest wykorzystywane w firmie, nie wpisałem go "tak sobie".
    > Czy AC/OC mogę wpisać jako koszt ?
    > Z gory dziękuję za prostą i rzeczową odpowiedź.
    ---------------------------------
    I czemu się tak pieklisz ?Czytałeś troche grupe to mysle że zauważyłeś że
    nie zawsze prosta odpowiedz jest dobra jak pyta sie o jakieś dodatkowe dane
    to okazuje się że jest troche onaczej .Nie znałam do końca odpowiedzi czy
    amortyzujesz czy jeżdzisz tym samochodem wiem że może być to głupie bo po co
    trzymać samochód ale bywa różnie .Jeśli tak jak piszesz jest środkiem
    wykorzystujesz i jest ciężarowym to ubezpieczenie jest w kup nie podlega
    żadnym limitom .Pozostaje tylko pytanie czy zaliczasz w/ g zapłaty czy
    memaoriłowe ale to już zależy jaką stosujesz metode zapisów .
    Dziś poniedziałek więc tym bardziej daj na luz bo cały tydzień pracy.
    Pozdrawiam Wiola