  • Data: 2004-06-03 06:54:50
    Temat: Re: ubezpieczenie zdrowotne
    Od: yabadu <y...@y...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Opix wrote:
    > Uzytkownik "yabadu" <y...@y...waw.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > tak musi byc oplacona skladka ubezpieczenia za maj 04 i kwit wplaty na
    > druku zus stanowi dowód posiadania ubezpieczenia zdrowotnego .w systemie
    > zus nie ma pojecia wstrzymuje dzialalnosc -zawieszenie dzialalnosci .sa
    > tylko dwie mozliwosci 1-rejestruje sie w systemie2-wyrejestrowuje sie z
    > systemu . jezeli zawiesisz dzialalnosc w us to bez wyrejestrowania w zus
    > system dalej naliczal bedzie zobowiazania z tytulu ubezpieczenia .mozesz
    > placic poprzez poczte ale wylacznie na druku zus a nie zwyklym przekazem
> [...]

    Dziekuje bardzo Opix :)

    Takze mi sie wydaje, ze ZUS jest wazniejszy jesli chodzi o
    wyrejestrowanie (wysokie koszty :/), co nie umniejsza "zawieszenia"
    dzialalnosci w Skarbowym.
    Ale ten numer z faktura mnie zaskoczyl. Ile mniej wiecej dni po
    wplaceniu moge sprawdzic czy tam widnieje i spokojnie pojsc na badania?

    Pozdrawiam,
    YabaDU