  • 1. Data: 2004-04-02 06:42:38
    Temat: ulga budowlana a faktury na meza
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Malzenstwo, rozliczamy sie indywidualnie (bo musimy :-( Mamy "prawo" do ulgi
    budowlanej. Faktury (zwiazane z budowa) wszystkie na meza. Czy zona moze
    korzystac z odliczen zwiazanych z budowa??? Istnieje wspolnosc majatkowa
    (czy jak tam to sie nazywa :-)))

    Adam

  • 2. Data: 2004-04-02 07:34:21
    Temat: Re: ulga budowlana a faktury na meza
    Od: "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl>

> [...]
    > budowlanej. Faktury (zwiazane z budowa) wszystkie na meza. Czy zona moze
    > korzystac z odliczen zwiazanych z budowa??? Istnieje wspolnosc majatkowa

    miałam podobną sytuacje. Można. Osoba na ryczałcie a małożonka jego na
    PIT-11. Faktury były na żonę a mąż chciał zeby w jego zeznaniu rozliczyc w
    PIT-28, bo miasł większy podatek zapłacony w ciągu roku. Nawet juz US
    skontolował zeznanie roczne i było wszystko oki.

    Serdeczności,
    Zulka

  • 3. Data: 2004-04-02 08:14:29
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > miałam podobną sytuacje. Można. Osoba na ryczałcie a małożonka jego na

    Dzieki! A nie stanowi problemu fakt, ze pozwolenie na budowe zostalo wydane
    gdy nie bylismy jeszcze malzenstwem ?

  • 4. Data: 2004-04-02 13:48:07
    Od: "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl>

    > Dzieki! A nie stanowi problemu fakt, ze pozwolenie na budowe zostalo
    wydane
    > gdy nie bylismy jeszcze malzenstwem ?

    akurat tego to nie wiem ;(. ale wydaje mi się, że nie - skoro nie macie
    intercyzy majątkowej a macie współwłasnosc majątkowa :)) wraz ze slubem
    nabyłes prawa do działki i budynku, który sie buduje;)

    Dla pewnosci zadzwon do US.
    Serdecznosci,
    Zulka