  • 1. Data: 2004-04-01 21:13:02
    Temat: Jak przepisać działalność na żonę ???
    Od: "Fokus" <f...@o...pl>

    Mam możliwość ubezpieczenia w Krusie a działalnośc jest na mnie i płace Zus.
    Jest szansa zeby bez zbędnej papierkowej roboty przepisać działalność na
    żonę która jest zatrudniona na umowę o prace ?

  • 2. Data: 2004-04-01 21:23:09
    Temat: Re: Jak przepisać działalność na żonę ???
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    Użytkownik "Fokus" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > żonę która jest zatrudniona na umowę o prace ?

    Zmieni sie NIP. Z tego co wiem nie ma sensowniejszego sposobu w
    przypadku 1-os dg niz zamkniecie (lub zawieszenie) tej i otworzenie
    kolejnej na zone, z ta sama nazwa, adresem itd.

    marekz