  • 1. Data: 2005-03-07 22:39:00
    Temat: ulga internetowa - pytanie?
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    Witam, obliczylem ze za internet w roku 2005 zaplace 600zl, wiec
    przy 19% progu podatkowym bede mogl odliczyc 114zl.

    Ale od czego bede mogl odjac te 114zl??

    Zalozmy hipotetycznie, ze ta ulga byla juz w 2004roku, a za ten rok
    moj PIT37 w wierszu "...umowy zlecenia..." mial takie kwoty:
    Przychod: 2520
    Koszty: 504
    Dochód: 2016
    Zaliczka pobrana: 383,20
    Jak widac nie przekroczylem min dochodu, wiec cala zaliczka do zwrotu:)

    I od czego tu teraz odliczyc? Co bedzie jak podobna sytuacja powtorzy sie
    w roku 2005? Czy to znaczy, ze bede mogl odliczyc tylko w sytuacji, gdy
    bede mial wiekszy dochod?

    Wiem, ze to pewnie lamerskie pytanie, ale nie wiem jak do tego podejsc:(
    --
    gg

  • 2. Data: 2005-03-07 22:59:04
    Temat: Re: ulga internetowa - pytanie?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    tHe mRuWa wrote:
> [...]
    > bede mial wiekszy dochod?
    >
    > Wiem, ze to pewnie lamerskie pytanie, ale nie wiem jak do tego podejsc:(

    Widzisz, bo to jest ulga dla bogatych, co to mają więcej odłożone na
    poczet zaliczki. I ci sobie odpiszą.

  • 3. Data: 2005-03-08 00:19:59
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    > Widzisz, bo to jest ulga dla bogatych, co to mają więcej odłożone na
    > poczet zaliczki. I ci sobie odpiszą.

    tzn jaki musialbym miec dochod, zeby moc odpisac te 114zl?:)
    --
    gg

  • 4. Data: 2005-03-08 00:31:43
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    tHe mRuWa wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > tzn jaki musialbym miec dochod, zeby moc odpisac te 114zl?:)

    taki, żeby ci te 114 zł zostało w podatku po udliczeniu społecznego i
    zdrowotnego.
    Nie wiem, nie chce mi się liczyć.
    Może się komuś będzie chciało rozwiązać małe równanko.

  • 5. Data: 2005-03-08 06:43:14
    Od: "MSP" <m...@g...pl>

    > taki, żeby ci te 114 zł zostało w podatku po udliczeniu społecznego i
    > zdrowotnego.
    > Nie wiem, nie chce mi się liczyć.
    > Może się komuś będzie chciało rozwiązać małe równanko.

    ok. 4450:
    koszty 890,00
    dochód 3560,00
    podatek 676,40
    z czego: 530,08 ulga, zostaje 146,32, czyli starcza na 144,00 :)

  • 6. Data: 2005-03-08 20:30:01
    Od: KM <k...@m...pl>

    tHe mRuWa napisał(a):
> [...]
    > bede mial wiekszy dochod?
    >
    > Wiem, ze to pewnie lamerskie pytanie, ale nie wiem jak do tego podejsc:(

    Tak było jest i będzie z wszystkimi ulgami, aby dostać zwrot podatku
    najpierw trzeba go zapłacić.