    From: j...@w...pl (jacek)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ulga odestkowa a grunt
    Date: 5 Apr 2005 09:33:49 +0200

    Skorzystaj z programu Pity2004NG. Czesc Pit-D pole 27 zawiera podpola, do
    których wstawiasz odpowiednie wartosci a program wylicza sam odpowiednie
    proporcje. Czy na pewno jest to w 100% dobrze tego nikt Ci nie zapewni.
    Pytaj sie w swoim US. Odpowiedz napisz na liscie - sam jestem ciekawy.
    Pozdrawiam Jacek