  • 1. Data: 2005-12-29 20:59:55
    Temat: ulga remontowa a rozliczenie wspólne
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    Czy limit ulgi remontowej jest taki sam dla osób rozliczających się
    wspólnie-małeżeństwo, czy podwójny?Limit dotyczy budynku?Co w ssytuacji jak
    mam 2 budynki mieszkaniowe /akt własności/ ?
    dzięki za info
    pzdr
    Kasia L.

  • 2. Data: 2005-12-29 21:10:04
    Temat: Re: ulga remontowa a rozliczenie wspólne
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jak
    > mam 2 budynki mieszkaniowe /akt własności/ ?

    Limit jest jeden dla obojga małżonków z którego musi wystarczyć na remont x
    mieszkań/domów.

  • 3. Data: 2005-12-29 23:54:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    glang wrote:
    > Czy limit ulgi remontowej jest taki sam dla osób rozliczających się
    > wspólnie-małeżeństwo, czy podwójny?Limit dotyczy budynku?Co w ssytuacji jak
    > mam 2 budynki mieszkaniowe /akt własności/ ?

    mamy politykę prorodzinną, więc ulga jest jedna na rodzinę.