  • 1. Data: 2003-03-23 06:52:06
    Temat: ulga za kase fiskalna
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    kupiłam kase fiskalną ale mam nadwyżkę podaku naliczonego nad należnym. Nie
    musze otrzymać zwrotu na rachunek bieżący, czy zatem mogę poczekać kilka
    miesięcy, aż pod. należny > naliczony, żeby odpisać tą ulgę, czy w takiej
    sytuacji coś mi przepada.

    Magda

  • 2. Data: 2003-03-23 07:47:23
    Temat: Re: ulga za kase fiskalna
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesięcy, aż pod. należny > naliczony, żeby odpisać tą ulgę, czy w takiej

    -----------------------------------
    Obecnie nie czytałam nowych przepisów ale wydaje mi się jeśli tylko
    spełniasz wszystkie warunki do odliczenia to trzeba wpisać w pozycje
    odliczenia kasy i potem jako sume do przeniesienia na następny miesiąc.
    Jeśli się myle to spewnością mnie ktoś poprawi
    Wiola

  • 3. Data: 2003-03-23 21:49:03
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> wrote in message
> [...]
    > odliczenia kasy i potem jako sume do przeniesienia na następny miesiąc.
    > Jeśli się myle to spewnością mnie ktoś poprawi

    Wymogi spełniam. Z Twojej wypowiedzi wynika, że mogę wpisać tę kwotę mimo
    nadwyżki podatku naliczonego nad należnym i dać do przeniesienia na następny
    miesiąc. Czy dobrze rozumiem i czy rzeczywiście mogę to zrobić?

    Magda

  • 4. Data: 2003-03-24 21:30:07
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

> [...]
    następny
    > miesiąc. Czy dobrze rozumiem i czy rzeczywiście mogę to zrobić?

    Jak pisałam nie jestem teraz na bieżąco z kasą fiskalną i odliczeniami ale
    jak patrze na deklaracje Vat 7 to nie widzę żeby był jakiś problem z
    odliczeniem.Masz nadwyżke naliczonego nad należnym poz.64 w 65 wpisujesz
    zakup kasy (kwotę do odliczenia ) dalej 66 kwota łączna a potem wpisujesz to
    wszystko w 68 do przeniesienia na następny miesiąc .Zaznaczam że mam teraz
    deklarcje Vat wydrukowną w VI 2001 jakiś antyk więc może teraz są zminione
    pozycje.
    Wiola