  • 1. Data: 2003-03-22 18:48:47
    Temat: PIT-37 pkt. 99
    Od: "Kretek" <k...@u...hot.remove.pl>

    Czy można wpisać w tą rubrykę wydatki na ubezpieczenie III filar - AIG
    Amplico Life, w którym jest też zawarte ubezpieczenie na życie i asekuracje.

    Dowiadywałem się u dwóch różnych księgowych i każda miał inne zdanie.

    Kretek

  • 2. Data: 2003-03-22 23:31:25
    Temat: Re: PIT-37 pkt. 99
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Kretek" <k...@u...hot.remove.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    asekuracje.

    > Dowiadywałem się u dwóch różnych księgowych i każda miał inne zdanie.

    Ty sie nie pytaj ksiegowych, Ty sie zapytaj doradcy podatkowego.

    ATSD czy ksiegowi powinien znac odpowiedz na takie pytanie :-)

    Karol

  • 3. Data: 2003-03-23 07:30:29
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ty sie nie pytaj ksiegowych, Ty sie zapytaj doradcy podatkowego.
    >
    > ATSD czy ksiegowi powinien znac odpowiedz na takie pytanie :-)

    Nie można odliczyć składek na III filar .

    Wiola- też księgowa