  • 1. Data: 2003-03-22 22:12:56
    Temat: przeciwienstwo PIT-2? czy jest taki druk
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl>

    jw
    czy jest jakis PIT na ktorym sie zawiadamia platnika-pracodawce o jakby
    braku zgody na rozliczanie kwoty wolnej?
    czy sa to jakies wew. druki w danym przedsiebiorstwie?

    pozdr
    bubbaaa

  • 2. Data: 2003-03-23 08:03:37
    Temat: Re: przeciwienstwo PIT-2? czy jest taki druk
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "buba" <1...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > braku zgody na rozliczanie kwoty wolnej?
    > czy sa to jakies wew. druki w danym przedsiebiorstwie?

    ---------------------------------------
    Ja nie spotkałam się z specjalnym drukiem wydaje mi sie że zwykła informacja
    .' Ja .........proszę o nie stosowanie ulgi podatkowej od dnia ........ w
    fimie.... "
    Myśle że coś w tym stylu.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-03-23 09:48:54
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl>

    > Myśle że coś w tym stylu.
    > Wiola

    thx ;-)
    w sumie mogli tego PIT'a zrobic tak zeby dzialal w obie strony

    bubbaaa

  • 4. Data: 2003-03-24 13:19:28
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > thx ;-)
    > w sumie mogli tego PIT'a zrobic tak zeby dzialal w obie strony

    Wlasciwie to zrobili...

    Ustawodawca MOZE zmniejszac zaliczki O ILE pracoiwnikzlozyl Pit-2

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-03-24 13:39:03
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl>

    > Wlasciwie to zrobili...
    >
    > Ustawodawca MOZE zmniejszac zaliczki O ILE pracoiwnikzlozyl Pit-2

    ale wlasciwie nie zrobili jezeli pracownik zlozyl PIT'a-2 i nagle zmienily
    sie warunki dla ktorych mogl zlozyc tego pita,
    wiec nie zrobili PITA ktory odkreca sytuacje powstala po zlozeniu pit-2

    bubbaa