  • 1. Data: 2005-02-15 12:59:15
    Temat: Re: umowa najmu - oswiadczenia, podatek i koszty
    Od: m...@m...torun.pl (Piotr Klaban)

    Witam,

    Moze ktos z Was to przechodzil i moze mi pomoc.

    Czy osoba fizyczna placac podatek dochodowy od czynszu przyjmowanego
    od najemcy, moge odliczyc koszty ekploatacji i fundusz remontowy
    jako koszty uzyskania przychodu?

    Czy mogę jakoś odliczyć to co inwestuję w mieszkanie? Nie chodzi
    mi o "remontowke", ale o to, zeby np. obliczajac dochod z mieszkania
    odliczyc od czynszu koszt instalacji ogrzewania gazowego (jakis
    odpis amortyzacyjny dla osob fizycznych?)?

    Pozdrawiam,

    --
    Piotr Klaban