  • 1. Data: 2007-08-16 12:03:19
    Temat: umowa o dzieło - gdzie wpłacić podatek - raz jeszcze
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Witam,

    Zamówiłem wykonanie dzieła, dzieło wykonane, otrzymałem rachunek
    i teraz nie wiem do czyjego US wpłacić zaliczkę na PIT-4R.

    Otrzymuję sprzeczne informacje.

    1. na www.e-porady.pit.pl piszą mi, że zaliczkę wpłaca się do US
    podatnika. na mój rozum podatnikiem jest tu Wykonawca, bo jest to
    podatek od jego dochodu.

    2. tu na grupie piszecie, że wpłacić do "swojego" US czyli do US
    Zamawiającego.

    Która wersja jest poprawna?

    Piotr

  • 2. Data: 2007-08-16 12:09:36
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    PiotrB. nabazgrolił na ekranie:

> [...]
    > podatek od jego dochodu.
    >
    > 2. tu na grupie piszecie, że wpłacić do "swojego" US czyli do US

    Do swojego us, us _Zamawiającego_, us płatnika.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --