  • Data: 2004-06-21 12:10:17
    Temat: Re: umowa o dzielo i kwoty
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pitus" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:cb6i7v$66t$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > jeszcze pytanie, czy pit-4 skladam tylko w miesiacu po ktorym
    > mialem umowy o dzielo, czy jak juz raz zloze to musze skladac
    > co miesiac do konca roku.

    Gwoli ścisłości: PIT-4 składa się _za_ miesiąc, w którym pobrało się od
    wynagrodzenia wypłaconego wykonującemu umowę o dzieło podatek do 20-go
    następnego miesiąca. Moim zdaniem tylko wtedy, jeżeli ten podatek występuje.
    Nigdy nie spotkałam się z zerowymi PITami-4.

    Poza tym w różnych urzędach skarbowych różnie mówią. Jeżeli nie ma się
    pracowników na umowę o pracę, a tylko płaci się raz kiedyś podatek z tytułu
    umowy zlecenia lub o dzieło, to niektóre urzędy w ogóle sobie PITa-4 nie
    życzą. Ale podkreślam, że to zależy od urzędu!

    Pozdrawiam
    Kasia