  • 1. Data: 2005-03-02 14:16:12
    Temat: umowa o dzieło z prawami autorskimi a przygotowanie projektu?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Witam,

    Pytałem już i googlowałem, ale niestety nadal nie mam pełnej jasności.
    Czy dzieło "Przeprowadzenie analizy i przygotowanie projektu modernizacji
    witryny internetowej" może być traktowane jako umowa o dzieło z 50% kosztem
    uzyskania przychodu?
    Najcenniejsze byłyby dla mnie podpowiedzi praktyków.

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2005-03-03 06:55:34
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kosztem
    > uzyskania przychodu?
    > Najcenniejsze byłyby dla mnie podpowiedzi praktyków.

    Praktycy też nie zawsze mają rację.
    :-)

    Skoro nikt się nie odzywa:
    IMO:
    - analiza - 20% - bo to nie jest praca twórcza - analizujesz stan faktyczny,
    nie dodajesz nic od siebie
    - projekt - 50% - jak najbardziej

    Oczywiście możesz się pokusić o "podpięcie" wszystkiego pod 50%, ale wg.
    mnie również nic nie stoi na przeszkodzie podpisać 2 umowy.
    :-)

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 3. Data: 2005-03-03 10:05:20
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:d06cd6$rbs$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Łukasz Kaliński z adresu <l...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Oczywiście możesz się pokusić o "podpięcie" wszystkiego pod 50%, ale
    > wg. mnie również nic nie stoi na przeszkodzie podpisać 2 umowy.

    albo po prostu nie robić analizy na fakturze, tylko sam projekt ? dobrze
    myślę

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 4. Data: 2005-03-03 10:12:10
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w wiadomości
    > W artykule news:d06cd6$rbs$1@inews.gazeta.pl,

    > albo po prostu nie robić analizy na fakturze, tylko sam projekt ? dobrze
    > myślę

    ogólnie tak, ale:
    1. myślisz o fakturze VAT z działalności gospodarczej? :-/
    2. czy o ovatowaniu umowy o dzieło?

    pzdrwm
    Łukasz

  • 5. Data: 2005-03-03 14:16:15
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:d06ntp$fh9$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Łukasz Kaliński z adresu <l...@g...pl> napisał(a):

    > ogólnie tak, ale:
    > 1. myślisz o fakturze VAT z działalności gospodarczej? :-/
    > 2. czy o ovatowaniu umowy o dzieło?

    to przejęzyczenie :)
    chodziło o umowę, a nie fakturę

    za dużo myśli w jednym momencie :)