  • 1. Data: 2005-03-02 13:07:38
    Temat: zatrudnienie - jak najkorzystniej
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    Pracuje w pewnej firmie na pelnym etacie (ZUSy mi placa itp)
    Oprocz tego mam swoja DG i ponosze koszty ubezp. zdrowotnego

    Chce zatrudnic brata.
    On pracuje rowniez w pewnej firmie i rowniez na pelnym etacie. (oplacane
    ZUSy itp...), ale chce zeby wykonywal na potrzeby mojej DG pewne rzeczy
    (bede mu placil stala miesieczna kwote)

    1)
    Jaka forma zatrudnienia brata bedzie najkorzystniejsza ?
    Najkorzystniejsza dla mnie i dla mojej DG oczywiscie :)

    umowilismy sie ze bede mu placil 500zl / m-c

    2)
    on bedzie do klienta jezdzil swoim prywatnym autem.
    czy moge rozliczac kilometrowke? faktury za benzyne bylyby brane na jego
    auto

    wszelkie sugestie mile widziane
    TIA

  • 2. Data: 2005-03-02 23:16:55
    Temat: Re: zatrudnienie - jak najkorzystniej
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:d04e30$c8h$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > 1)
    > Jaka forma zatrudnienia brata bedzie najkorzystniejsza ?
    > Najkorzystniejsza dla mnie i dla mojej DG oczywiscie :)
    >
    > umowilismy sie ze bede mu placil 500zl / m-c

    umowa-zlecenie lub dzieło, jeśli to jest wymierne skończone dzieło za każdym
    razem.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://zycz.3mam.net

  • 3. Data: 2005-03-03 06:55:31
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał:

    > umowa-zlecenie lub dzieło, jeśli to jest wymierne skończone dzieło za
    > każdym
    > razem.

    Czy obsluga informatyczna to jest "wymierne dzielo" ?

    On ma jezdzic do klienta i usuwac bieżące problemy uzytkownikow

    ps.
    co z kilometrowka w aucie ktorym bedzie jezdzil do klienta? (auto jest "na
    ojca")
    czy moge rozliczac kilometrowke z jego przejechanych km do klienta ?