  • Data: 2012-03-21 14:50:39
    Temat: Re: umowa przedwstępna a podatek
    Od: Mrqs <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-21 14:15, witek pisze:

    > Jak chesz zawrzec umowe, nawet przedwstepna, sprzedazy czegos czego nie
    > jestes wlascicielem?

    Też mnie to dziwi i dlatego pytam (w końcu nie takie rzeczy pewnie udaje
    się załatwić). Prawnik klienta twierdzi, że jest to możliwe, ale nie
    dowierzam.

    > Nawet jesli jakims psim sposobem uda sie to zrobic to ja bym na to nie
    > poszedl.
    > pamietam, ze to co teraz dostaniesz bedzie opisane zapawne jako zadatek.
    > I w umowie bedziesz zobowiazany do sprorzadzenia wlasciwej umowy w
    > okreslonym terminie.
    > Jestes pewien, ze sie ze wszystkim wyrobisz na czas?
    >
    > Bo na miejscu kupujacego, jak ci sie termin obsunie chociaz o jeden
    > dzien, natychmiast zerwalbym umowe z twojej winy, bo nie podpisales
    > umowy z terminie i zazadal zwortu zadatu w podwojneij wysokosci.
    >
    > Wowczas stracisz dom za darmo w podskokach.

    Dzięki za ostrzeżenie. Tu jednak nie mam jak sprawdzić intencji
    kupującego - dlatego pytam
    czy przedstawiona przez niego i jego prawnika oferta jest prawidłowa z
    punktu widzenia zarówno prawnego,
    jak i czy nic mi nie grozi ze strony US. Jeśli twierdzą, że podatek mnie
    ominie, a to jest nieprawda, to od razu zerwę rozmowy.

    Nad tym co napisałeś bardzo poważnie pomyślę, nie zamierzam pakować się
    w kłopoty.

    Mrqs