eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiumowa sprzedaży międzu firmą a osobą fizyczną, prośba o pomoc › Re: umowa sprzedaży międzu firmą a osobą fizyczną, prośba o pomoc
  • Data: 2005-05-09 15:26:16
    Temat: Re: umowa sprzedaży międzu firmą a osobą fizyczną, prośba o pomoc
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <d5nffo$6m3$1@news.onet.pl>, "IceCool" <m...@o...pl>
    wrote:

    > witam
    > posiadam stronę WWW i otrzymałem oferte współpracy z domem mediowym
    > w związku z tym że nie prowadze DG zaproponowali mi rozlicznie na podstawie
    > umowy sprzedaży co miesiąc lub co kampanie
    > i tu nie wiem czy nie doczepi się US do mnie jak co miesiąc będziemy
    > spisywali umowe sprzedaży
    > jak myślicie, co doradzacie ???

    Doradzić to sam sobie musisz, ja nie mam uprawnień ;P

    W UPDOF stoi, że działalność gospodarcza to działalność zarobkowa
    wykonywana w sposób zorganizowany i ciągły, we własnym imieniu i na
    własny lub cudzy rachunek. Na mój gust się łapiesz, a na furtkę pt. inne
    przychody ze źródeł wymienionych w art. 10 ust. 1 pkt 1, 2, 4-9 już nie.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.