  • 1. Data: 2005-03-20 20:07:11
    Temat: umowa użyczenia samochodu
    Od: "cario" <c...@i...pl>

    Witam, mam pytanie, prowadze działalność gospodarczą, ale jeżdze samochodem
    prywatnym , tzn. nie mam samochodu na firme. Chciałbym odliczać podatek VAT
    od faktur za paliwo. Pytanie : Czy istnieje możliwość użyczenia od kogoś
    samochodu ,
    (przynajmniej na papierku) żeby można było brać na ten samochód faktury i
    odliczać
    podatek , i czy okresie użyczenia samochodu odliczać podatek może również
    osoba która użyczyła samochód ??? Jak to zrobić żeby miało ręce i nogi ???

  • 2. Data: 2005-03-20 23:19:13
    Temat: Re: umowa użyczenia samochodu
    Od: "mario_79" <m...@w...pl>

    > Chciałbym odliczać podatek VAT
    > od faktur za paliwo.

    Powaznie ? ;)

  • 3. Data: 2005-03-21 08:56:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Mar 2005, mario_79 wrote:

    > + > Chciałbym odliczać podatek VAT
    > + > od faktur za paliwo.
    > +
    > + Powaznie ? ;)

    ...widać ciężarówka... ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2005-03-21 20:43:31
    Od: "cario" <c...@i...pl>

    Dzięki wam bardzo , wiedziałem ze moge na kogoś liczyć ! :(

  • 5. Data: 2005-03-21 21:57:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Mar 2005, cario wrote:

    >+ Dzięki wam bardzo , wiedziałem ze moge na kogoś liczyć ! :(

    Czy wyciągnięcie *prawidłowego* wniosku było trudne ? ;)
    Na hasło "wróżka" zasłużyłeś sobie sam (mam nadzieję
    że nie podważasz tezy iż *jeśli* chcesz odliczać VAT
    od *paliwa* to prawdopodobnie masz na myśli samochód
    ciężarowy :)) - nie podając o JAKI samochód chodzi.
    Zaś zgryźliwa uwaga... chyba odpowiedzi udziela ?
    Czy trzeba zapodać googla ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Co należy do bardziej wkurzajšcych obyczajów niektorych newsowiczów ?

  • 6. Data: 2005-03-22 21:36:14
    Od: "cario" <c...@i...pl>

    skoro na tym forum tak podchodzicie do rzeczy , poradzę sobie na innym.
    narka

  • 7. Data: 2005-03-23 14:22:11
    Od: Black Peter <b...@w...o2.pl>

    cario napisał(a):
    > skoro na tym forum tak podchodzicie do rzeczy , poradzę sobie na innym.
    > narka
    > wiadomości news:Pine.WNT.4.60.0503212254130.812@athlon...

    Niereformowalny ;)

    --
    _ ) _ \
    _ \ __/ *Black Peter*

  • 8. Data: 2005-03-31 12:55:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2005 15:22:11 +0100, Black Peter napisał(a):

    > Niereformowalny ;)

    Na pl.soc.prawo już pytał równie uparcie...

    Ale zadane przez niego pytanie - ma pewien sens: chodzi o to, czy jesli się
    ma od kogoś umowę użyczenia np. żuka, to możemy odliczać VAT czy też
    wyłącznie w ramach "ryczałtu"...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944