  • 1. Data: 2010-07-30 06:07:57
    Temat: upadlosc a działania syndyka
    Od: "ft" <x...@g...pl>

    witam

    co sie dzieje w takim wypadku (sytuacja hipotetyczna):

    spolka z o.o. przegrala proces i powinna oddac kontrahentowi z unii kilka
    100 tys euro - sa to pieniadze ktorymi spolka z unii finansowała zlecenie
    wykonywane tutaj, majatek spolki kilka lat temu pokrywalby takie
    zobowiazanie ale w tej chwili jest praktycznie zaden, wszystko zostało
    rozsprzedane lub przejete przez inne podmioty. Spolka dochody ma minimalne.
    Zarzad spolki pozostal bez zmian osobowych.

    Rozumiem ze po wyroku sadu z zagranicy musi nastapic egzekucja. Jaka
    odpowiedzialnośc finansowa i prawna jest zarzadu ? Jakie są możliwe wyjścia -
    sprzedaz/zmiana zarzadu/upadlość - nie rozwazamy oddania peiniedzy ani
    ugody :)? Czy nowy zarzad bierze na siebie odpowiedzialność za postepowanie
    starego? oczywiscie egzekucja to egzekucja

    jezeli mozecie mi napisac jak takie sprawy sie konczą zwłaszcza z pozycji
    nowego zarzadu takowej spolki - prosze o pomoc

    pozdr

  • 2. Data: 2010-08-02 18:48:22
    Temat: Re: upadlosc a działania syndyka
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 30-07-2010 08:07, ft pisze:
> [...]
    > sprzedaz/zmiana zarzadu/upadlość - nie rozwazamy oddania peiniedzy ani

    http://www.monitorprawniczy.pl/index.php?mod=m_aktua
    lnosci&cid=16&id=1702

> [...]
    >
    > jezeli mozecie mi napisac jak takie sprawy sie konczą zwłaszcza z pozycji
    > nowego zarzadu takowej spolki - prosze o pomoc

    http://e-prawnik.pl/biznes/prawo-spolek/dzialalnosc-
    gospodarcza/odpowiedzi/odpowiedzialnosc-czlonkow-zar
    zadu-za-dlugi-spolki.html

    Pozdrawiam
    Piotr