  • 1. Data: 2010-07-29 14:38:40
    Temat: [sonda] B..ałagan w US
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Mamy A.D. 2010 a ja regularnie co kwartał dostaję wezwania z powodu
    zgubionych deklaracji (nie przeze mnie - przez US), niewpłaconych podatków
    (czyt.: przy kawie się coś pomieszało, ale nie mi), nieprzybitej pieczątki
    na VAT-7K
    (kierownik działu wymaga), braku "aktywnego konta do zwrotów" (z powodu
    "zniknięcia" dwóch zgłoszonych kont),
    a na dokładkę protokoły z czynności sprawdzających zawierają szkolne błędy
    w liczbach przepisywanych z deklaracji
    (swoją drogą - po cholerę?? - przecież mają deklaracje).

    Pytanie do sondy - czy pora zmienić US, czy tak jest "wszędzie" ?

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2010-07-29 15:00:00
    Temat: Re: [sonda] B..ałagan w US
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tomek wrote:

    > Pytanie do sondy - czy pora zmienić US, czy tak jest "wszędzie" ?

    Czy Ty czasem nie jesteś klientem "bez krawata"? :-)

  • 3. Data: 2010-07-29 15:47:38
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 29-07-2010 o 17:00:00 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Czy Ty czasem nie jesteś klientem "bez krawata"? :-)

    :-) Myślisz że oni ten "krawat" widzą jak gubią wpłaty ?

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2010-07-29 17:41:06
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-07-29 16:38, Tomek wrote:
> [...]
    > (swoją drogą - po cholerę?? - przecież mają deklaracje).
    >
    > Pytanie do sondy - czy pora zmienić US, czy tak jest "wszędzie" ?

    U mnie zgubili "tylko" VAT-R. W związku z czym po około dwóch latach
    miałem czynności sprawdzające, mające wyjaśnić na jakiej to mianowicie
    podstawie składam VAT-7K.

    Szczęśliwie składałem osobiście, tak więc nawet mogłem się okazać kopią
    z piękna pieczątką "wpłynęło".

    Piotrek

  • 5. Data: 2010-07-29 19:12:39
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 19:41:06 +0200, Piotrek napisał(a):

    > U mnie zgubili "tylko" VAT-R. W związku z czym po około dwóch latach
    > miałem czynności sprawdzające, mające wyjaśnić na jakiej to mianowicie
    > podstawie składam VAT-7K.

    Ale wpłaty im nie przeszkadzały? :)

    > Szczęśliwie składałem osobiście, tak więc nawet mogłem się okazać kopią
    > z piękna pieczątką "wpłynęło".

    Nie dostałeś potwierdzenia rejestracji?

    Ja muszę pochwalić swój US. Zresztą regularnie trafia na listę "Urząd
    Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy". Pracownicy "na sali" uprzejmi i
    pomocni, a jak się machnąłęm w numerze konta w NIP-3 to ktoś z US zadzwonił
    na komórkę, przeprosił za kłopot, poczekał aż włączę komputer i podam
    prawidłowy numer. Długo nie mogłem dojść do siebie ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2010-07-29 19:50:36
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-07-29 21:12, Borys Pogoreło wrote:
    > Ale wpłaty im nie przeszkadzały? :)

    Może i przeszkadzały, ale dali radę ;-)

    Zresztą ze względu na specyfikę mojej działalności (większość przychodów
    mam "n.p.") tych wpłat nie było aż tak dużo.

    > Nie dostałeś potwierdzenia rejestracji?

    Pewnie dostałem ale ponieważ to były moje pierwsze czynności
    sprawdzające to grzecznie doniosłem kwit, o który pytali i nie wnikałem
    w szczegóły. A może potwierdzenie przyszło dopiero po doniesieniu VAT-R?
    Nie pamiętam.

> [...]
    > na komórkę, przeprosił za kłopot, poczekał aż włączę komputer i podam
    > prawidłowy numer. Długo nie mogłem dojść do siebie ;)

    To prawda. Sporo się pozmieniało ostatnio. Zdarzyło mi się raz nie
    podpisać deklaracji i dzwonili coby ich nawiedzić w *wolnej chwili* i
    podpisać. Po prostu szok!

    Piotrek

  • 7. Data: 2010-07-29 19:52:31
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomek w <news:op.vgl0aqj0l60ql1@unk>:

> [...]
    > (swoją drogą - po cholerę?? - przecież mają deklaracje).

    > Pytanie do sondy - czy pora zmienić US, czy tak jest "wszędzie" ?

    O zapomnianej deklaracji VAT-7 już kiedyś pisałem -- teraz dodam, że za maj
    2010 się /pierdyknąłem/ na przelewach i "wpisałem" tytuł o miesiąc do przodu
    -- 27 czerwca telefon Z US: "aha, no to na maj księguję..."

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2010-07-29 20:41:13
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 29-07-2010 o 21:50:36 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > To prawda. Sporo się pozmieniało ostatnio. Zdarzyło mi się raz nie
    > podpisać deklaracji i dzwonili coby ich nawiedzić w *wolnej chwili* i
    > podpisać. Po prostu szok!

    Ja też nie narzekam na 'przyjazność' poszczególnych osób - z tym jest
    całkiem nieźle.

    Bardziej chodzi mi system jako taki. Gdyby na przykład nie przysłali mi
    wezwania
    do zapłaty zapłaconego podatku, tylko od razu zajęli konto - to bank mógłby
    przy następnej "rocznicy" wypowiedzieć mi umowy, a to już zabawne by nie
    było.

    Oczywiście jeśli takie wysyłanie wezwań mają obecnie w procedurach, to
    chociaż tyle,
    natomiast zgubienie wpłaty przez urząd który już ma na koncie kilka wpadek
    tylko w związku
    ze mną, jest niepokojące.

    --
    Tomek

  • 9. Data: 2010-07-30 08:04:04
    Temat: Re: B..ałagan w US
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 29 Lip, 21:12, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  Ja muszę pochwalić swój US. Zresztą regularnie trafia na listę "Urząd

    Łódź - Śródmieście? Ja też nie narzekam, nawet stojaki na rowery
    mają :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2010-07-30 09:13:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 30 Jul 2010 01:04:04 -0700 (PDT), Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > Łódź - Śródmieście? Ja też nie narzekam, nawet stojaki na rowery
    > mają :-)

    Nie, Leszno. Stojaki chyba też ma, żeby nie było ;)

    W Łodzi wygrał "Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty".

    Dla autora, może sobie wybrać:
    http://www.mf.gov.pl/_files_/aktualnoci/kopia_finazz
    2010.xls

    --