  • 1. Data: 2010-07-29 10:52:34
    Temat: Ile czasu ma US na zwrot podatku z PIT rocznego?
    Od: Kokosal <t...@w...pl>

    Ile czasu ma US na zwrot podatku z PIT rocznego?

    Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.
    Piotrek

  • 2. Data: 2010-07-29 11:18:01
    Temat: Re: Ile czasu ma US na zwrot podatku z PIT rocznego?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 29-07-2010 12:52, Kokosal pisze:
    > Ile czasu ma US na zwrot podatku z PIT rocznego?
    >
    > Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.
    > Piotrek

    3 miesiące od daty złożenia rozliczenia rocznego.
    Ale jeżeli była składana korekta, to 3 miesiące o złożenia korekty
    (ostatniej korekty - jakby ktoś zaszalał i składał ich więcej).

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2010-07-29 11:46:18
    Od: kenubi <n...@n...pl>

    Maddy wrote:

    > 3 miesiące od daty złożenia rozliczenia rocznego.
    > Ale jeżeli była składana korekta, to 3 miesiące o złożenia korekty
    > (ostatniej korekty - jakby ktoś zaszalał i składał ich więcej).

    Jak można wyczytać na necie, US często liczą sobie przy wysyłce pocztą datę
    otrzymania a nie nadania. Także jeśli np. były błędy i wysłali wezwanie a
    nie odebrałeś/odbierasz itp. to także warto zadzwonić/zajść i zapytać czy
    wszystko gra. Co i ja chyba będę musiał uczynić bo zmieniłem adres :)
    (wszystko zgłoszone ale kto ich tam wie ..).

  • 4. Data: 2010-07-29 11:54:31
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 29-07-2010 13:46, kenubi pisze:

    > Jak można wyczytać na necie, US często liczą sobie przy wysyłce pocztą datę
    > otrzymania a nie nadania.

    Rzuć linka. Serio.

> [...]
    > wszystko gra. Co i ja chyba będę musiał uczynić bo zmieniłem adres :)
    > (wszystko zgłoszone ale kto ich tam wie ..).

    Warto. Ale warto też policzyć czy czasem te 3 miesiące nie mijają
    dopiero w tę sobotę :-)
    Rachunek sumienia zawsze jest wskazany :-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2010-07-29 12:18:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kokosal wrote:
    > Ile czasu ma US na zwrot podatku z PIT rocznego?

    Nieograniczony.
    Z tym, ze po 3 miesiacach zaczynają bić odsetki.