  • Data: 2005-11-29 08:28:50
    Temat: Re: usluga dla firmy nievatowca z UE - Wielka Brytania
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:438b7b7c$1@news.home.net.pl...
    > Budowa i wdrożenie oprogramowania
    > - oprogramowanie działa w odniesnieniu do układu współrzędnych Wielkiej
    > Brytanii w połączeniu z GPS, więc musi być budowane i wdrażane w GB.

    zakładam, że jest to usługa niematerialna i nie ma mowy o żadnych towarach
    sprzedawanych odbiorcy
    IMHO taka usługa podlega opodatkowaniu w UK, bez wzgledu na to, czy odbiorca
    poda tobie zwykły czy też unijny numer NIP
    są jakieś głosy przeciwne ?

    faktura rózni się od zwykłej tym, że nie zawiera stawki podatku i kwoty
    podatku, musi natomiast mieć dopisek, że podatek vat rozliczy nabywca usługi
    wykazujesz to w deklaracji vat, musisz stosować nową wersję z nr 9
    jednoczesnie masz prawo do odliczenia vat z zakupów dotyczacych tej
    sprzedaży - mam na mysli zakupy w RP oczywiście
    sprzedaż taka zwieksza postawe do obliczenia ograniczenia zwrotu podatku

    pozdrawiam