  • Data: 2008-01-10 19:01:00
    Temat: Re: uslugi, vat i EU
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10-01-2008 o 19:28:59 ioo <b...@i...prv-wytnijsmieci-.pl> napisał(a):

    > super, wystawiam fakture wewnetrzna, dodaje i odejmuje w deklaracji ten
    > sam
    > wirtualny vat a generalnie w moim portfelu nic to nie zmienia, czyli
    > sztuka
    > dla sztuki.

    Popatrz się osobno na obie części równania - podatek należny MUSISZ
    naliczyć(wyręczając Niemca)
    musisz także zaewidencjonować obrót, choćby do celów ustalenia czy jesteś
    czy nie jesteś
    małym podatnikiem.

    Natomiast podatku naliczonego możesz nie móc odliczyć - i wtedy zostajesz
    z "bonusem".

    Także są to dwie osobne sprawy, a to że w danym przypadku wychodzi sztuka
    dla sztuki ....
    ..... to po prostu tak wychodzi :)

    I nie, nie jestem fanem VAT-u, faktur wewnętrznych itd :)

    pozdr,
    tommyz