  • 1. Data: 2005-08-26 08:16:28
    Temat: ustawa o zus
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    http://bap.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?comm=bapTAP&akt=D
    z.U.05.150.1248

    Łukasz Kaliński

    Biuro Rachunkowe OPTANT Sp. z o.o.
    ul. Berezyńska 39
    03-908 Warszawa

    tel.: 617 22 33, 617 30 31 w. 137
    tel./fax.: 617 30 31 w. 167

    Zawartość niniejszej wiadomości oraz wszelkie załączone do niej pliki mogą
    być poufne i prawnie chronione. Jeżeli nie jesteś jej zamierzonym adresatem,
    uprzejmie informuję, iż dystrybucja jej treści, w jakiekolwiek formie jest
    zabroniona. Jeżeli otrzymałeś ją omyłkowo, proszę o niezwłoczne
    powiadomienie nadawcy i usunięcie jej z komputera.

  • 2. Data: 2005-08-26 09:17:49
    Temat: Re: ustawa o zus
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Wybaczcie,

    link chciałem przesłać do kogoś zupełnie innego, nie wiem dlaczego to
    trafiło na grupę....
    ale może i tak komuś się przyda...

    :-)

    Pozdrawiam