  • 1. Data: 2005-08-25 17:00:13
    Temat: pit-5 | formularz w excelu
    Od: "cacup" <c...@n...stud.pam.szczecin.pl>

    czy ktos dysponuje formularzem pit-5 zbudowanym w excelu? jesli tak
    prosilbym o namiar albo przeslanie n a priv (wszedzie w sieci znajduje
    platne - paranoja)

    --

    - - -

    Pozdrawiam,
    Cacup @ Pzykko Dizzko

    e-mail: c...@s...pam.szczecin.pl | c...@s...ams.edu.pl
    url: pzykko.prv.pl | cacup.prv.pl | pzykkofm.prv.pl
    gg: 7213767 | skype: cacupik

  • 2. Data: 2005-08-25 17:20:55
    Temat: Re: pit-5 | formularz w excelu
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Thu, 25 Aug 2005 19:00:13 +0200, cacup napisał(a):

    > czy ktos dysponuje formularzem pit-5 zbudowanym w excelu? jesli tak
    > prosilbym o namiar albo przeslanie n a priv (wszedzie w sieci znajduje
    > platne - paranoja)

    Paranoja ?????
    Jak uważasz że wkład pracy w taki formularz jest na tyle mały że powinny
    być bezpłatne to zrób sobie sam

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2005-08-25 21:43:53
    Od: "cacup" <c...@n...stud.pam.szczecin.pl>

    bez przesady, to jest form ktory w wersji papierowej jest gratiz w us. nawet
    pdf sa darmowe na stronie ministerstwa

  • 4. Data: 2005-08-25 21:56:30
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    cacup napisał(a):
    > bez przesady, to jest form ktory w wersji papierowej jest gratiz w us.
    > nawet pdf sa darmowe na stronie ministerstwa

    To po co Ci trzeci? I to w excelu?

    M.

  • 5. Data: 2005-08-25 22:07:30
    Od: "cacup" <c...@n...stud.pam.szczecin.pl>

    po prostu potrzebuje taki format (xls) w firmie, a nie pdf czy papier.
    pytnie bylo czy ktos moze takowy udostepnic? bylbym wdzieczny

  • 6. Data: 2005-08-26 05:42:47
    Od: "gf" <g...@o...pl>

    "cacup" <c...@n...stud.pam.szczecin.pl> wrote in message
    > po prostu potrzebuje taki format (xls) w firmie, a nie pdf czy papier.
    > pytnie bylo czy ktos moze takowy udostepnic? bylbym wdzieczny
    >
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości

    Witam

    Czy nie lepiej skorzystac z formularza IPS ? Funkcjonalnosc ta sama.

    http://www.ips-infor.com.pl/

  • 7. Data: 2005-08-26 06:38:30
    Od: "cacup" <c...@n...stud.pam.szczecin.pl>

    to swietny program, ale w takim razie mam jedno pytanie - jest roznica
    pomiedzy pit-5 w programie a pit-5 ktory mozna wziac w US (wlasciwie
    kosmetyka - chodzi o rozlozenie pól i uklad strony) - czy ten pit-5 w
    programie nie bedzie odrzucony przez US?

  • 8. Data: 2005-08-26 11:12:04
    Od: "gf" <g...@o...pl>

> [...]
    > kosmetyka - chodzi o rozlozenie pól i uklad strony) - czy ten pit-5 w
    > programie nie bedzie odrzucony przez US?

    Prawde powiedziawszy nie analizowalem tego co do milimetra ale od poczatku
    roku prawie wysylam do
    US wydruki z tego programu i nic mi nie wiadomo o jakichkolwiek
    watpliwosciach urzedu skarbowego tycacych sie prawidlowosci zeznania.
    A tak na marginesie ktore pole jest w innym miejscu niz na picie z US'u (bo
    moze czegos nie dojrzalem)?.
    Co do ukladu strony to przy opcjach wydruku jest konfiguracja strony i
    pozwala ustalic marginesy tak ze formularz nie odbiega od oryginalnego.

  • 9. Data: 2005-08-26 11:18:19
    Od: "cacup" <c...@n...stud.pam.szczecin.pl>

    J.2. ODLICZENIA OD PODATKU
    1. Składka na powszechne ubezpieczenie zdrowotne...

    na papierowym (PIT-5/13; Min. Fin. 3250/XIII, V 2005 r.) jest to poz. 48.,
    str. 3/4;
    na IPS-owskim (PIT-5/14; IPS) jest to poz. 46., str. 2/4.

    poz. 48

  • 10. Data: 2005-08-26 14:11:10
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    W liście nadanym Fri, 26 Aug 2005 13:18:19 +0200 "cacup"
    <c...@n...stud.pam.szczecin.pl> pisze:

> [...]
    > str. 3/4;
    > na IPS-owskim (PIT-5/14; IPS) jest to poz. 46., str. 2/4.

    No tak na oko masz w ręku starą wersję(13) papierową.

    --
    Piotr A. Dybczyński (KPiR bez VAT)