  • Data: 2004-01-12 10:11:34
    Temat: Re: vat na sam. ciezarowe
    Od: "MK" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > witam
    > prowadze mala dzialalnosc i od 2 lat mam samochod osobowy ( ciezarowy )
    > fabrycznie przerobiony z homologacja w leasingu. Do tej pory nie bylo
    > problemu z odliczeniem a dzis ksiegowa zadzwonila ze od tego roku zmienila
    > sie ustawa i juz nie mozna odliczyc jezeli w numerze nadwozia 2 pierwsze
    > litery sa inne niz vw.
    > Czy to prawda ?

    No. A ja słyszałem, że teraz musi można odliczać tylko wtedy (o VAT
    chyba chodzi), kiedy masz notarialne potwierdzenie niekaralności montera
    deski rozdzielczej w samochodzie! A - i oczywiście jego inicjały muszą być
    tylko YY, YX lub YĄ - w innym przypadku nie masz prawa odliczyć (VAT'u
    chyba).

    pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    MK.