  • 1. Data: 2002-04-18 17:29:00
    Temat: vat7 - pytanie
    Od: "janek" <m...@w...pl>

    Mam pytanie osoba prowadzaca jednoosobową działalność gospodarcza (usługi
    budowlane) będąca na ryczałcie i płatnikiem VAT moze odliczać vat za
    np.komórkę itp.
    LAIK

  • 2. Data: 2002-04-18 19:14:32
    Temat: Re: vat7 - pytanie
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    janek wrote:

    > Mam pytanie osoba prowadzaca jednoosobową działalność gospodarcza (usługi
    > budowlane) będąca na ryczałcie i płatnikiem VAT moze odliczać vat za
    > np.komórkę itp.
    > LAIK
    Może, o ile to komórka na firmę - tzn faktura VAT jest na firme, z nipem i
    wszelkimi szykanami.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-04-19 07:50:44
    Od: "janek" <m...@w...pl>

    dzieki
    Janek

  • 4. Data: 2002-04-19 21:13:46
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    tak jesli uzywasz komorki do celow sluzbowych
    jacek